Politică Livrare & Retur
Livrarea produselor
Costul livrarii produselor din comanda ta este afisat in cosul de cumparaturi si in pagina "Detalii comanda". Pretul transportului produselor ORTIER este de 9,99 lei pentru ridicarea individuala a coletului din reteaua de lockere sau 14,99 lei pentru primirea coletului la o anumita adresa indicata de client.
In cazul produselor aflate in stoc, livrarea la nivel national se realizeaza in aproximativ 1-3 zile lucratoare din momentul facturarii comenzii si generarii AWB-ului in platforma curierului. O comanda plasata rezerva stocul si urmeaza a fi confirmata de un operator, fie in aceeasi zi, fie in urmatoarea zi lucratoare. In momentul confirmarii comenzii vei primi un email/SMS cu detaliile despre livrare.
In functie de gradul de incarcare al firmei de curierat este posibil ca livrarea sa dureze suplimentar inca 1-2 zile lucratoare.
Nu exista optiunea de ridicare colet din depozit. Livrarea se va face direct la adresa indicata in procesul de comanda online.
Livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul Romaniei. Atunci cand va fi disponibila si livrarea la nivel European, in cosul de cumparaturi va fi semnalizat acest serviciu precum si costul aferent.
In cazul produselor care nu mai sunt pe stoc, vei fi contactat de catre echipa noastra de suport pentru a stabili termenul de livrare in functie de disponibilitatea stocului de la furnizori.
Odata ce am agreat impreuna un termen de livrare, facem tot ceea ce tine de noi pentru a-l respecta. Uneori apar situatii exceptionale pe care nu le putem controla (crize care afecteaza transporturile internationale si nationale, relatia cu furnizorii nostri, situatii datorate programului transportatorilor parteneri pe care nu le putem prevedea, situatii extreme datorate conditiilor de vreme, accesul dificil la adresa, etc.) In aceste cazuri iti vom comunica rapid eventualele intarzieri sau poti accesa contul tau pentru a afla stadiul livrarii de catre curier.
Dupa generarea AWB-ului (sau a notei de livrare) in platforma curierului vei primi un email/SMS de la ORTIER cu detaliile despre livrare: numar AWB, nume firma de curierat si un link pentru urmarirea online a intregului proces de livrare. Cand produsele din comanda ta parasesc depozitul nostru si pleaca spre centrul logistic al curierului, vei primi o noua notificare email de la noi. Este posibil ca si firma de curierat sa iti trimita o notificare email sau SMS cu cateva ore inainte de livrare.
Daca ai pierdut aceste notificari din email, poti oricand verifica stadiul comenzii si al livrarii in contul tau de client.
Toate livrarile se efectueaza prin transportatori autorizati, cu licenta de transport national care respecta legislatia privind protectia datelor personale.
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor si a prezentei Politici de retur, fiind in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta. Dupa ce citesti cu atentie randurile de mai jos, te rugam sa completezi formularul de retur pentru a creste viteza intregului proces.
Produsele care fac obiectul comenzilor plasate online pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. Inainte de expirarea perioadei, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 si art.14 din O.U.G Nr. 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Returnarea produselor de catre consumator in maxim 14 zile calendaristice de la data comunicarii retragerii din contract prin completarea formularului de retur, trebuie facuta cu aceleasi mijloace cu care au fost si livrate (folosind aceeasi firma de curierat cu care au fost livrate produsele). ORTIER va trimite curierul sa ridice produsul/produsele, costul transportului returului urmand a fi refacturat catre Consumator, plus o suma de 10 lei pentru procesare retur si reintroducerea sa in inventarul depozitului.
Costurile pentru livrarea unui retur sunt aceleasi ca cele ale livrarii coletelor: 9,99 lei pentru predarea coletului in reteaua de lockere sau 14,99 lei pentru trimiterea coletului de la o adresa indicata de client.
Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor (cutie cu autoformare).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
ORTIER va rambursa in cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maxim 14 zile calendaristice) de la data informarii ORTIER de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, cu conditia sa fi primit produsul returnat in termenul legal de 14 zile de la data retragerii din contract anuntata de consumator.
Rambursarea banilor se va face prin mijloace electronice (refund in cont sau ordin de plata pentru comenzile ce au fost achitate prin ramburs sau transfer bancar).
ORTIER va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului, verificarea sa si acceptarea returului. Suma ce va fi returnata va fi calculata functie de integritatea produsului si posibilitatea de a fi revandut ca si produs resigilat, dar nu mai mult de -20% din valoarea achitata de Consumator.
Formularul de retur e un model și nu e obligatoriu. Conform OUG 34/2014, clientul trebuie sa furnizeze datele complete necesare returnarii. Clientul intelege ca odata completat formularul de retur, acesta accelereaza procesul de retur. Adresa de retur va fi comunicata in urma primirii cererii de retur. Ea poate sa difere in functie de furnizorul produsului. Dupa primirea produsului returnat, un specialist va examina integritatea produsului si o va comunica prin email catre ORTIER.
ORTIER are dreptul de a refuza returul in urmatoarele situatii:
In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit sau numar de serie diferit (SN sau serial number);
In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a bunului;
In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul livrat.
Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori dupa caz, eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
Produsele purtate, spalate sau care miros a parfum;
Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de ex.: ciorapi, lenjerie intima, suzete, periute de dinti, etc);
Bunuri care sunt, dupa livrare, inseparabil amestecate cu alte elemente;
Daca in comanda livrata existau mai multe produse identice si toate au fost desigilate si folosite.
Dacă se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre consumator acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere a produsului/produselor.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.